miercuri, 4 martie 2020

Primăvară

Ca să scap de traficul aglomerat, am luat drumul spre sediu prin Parc de l'île Saint-Germain (deschis, conform anunțului de pe porți, între 7:30 și 19:30): aer curat, alergători (de toate națiile și vârstele), crengi înmugurite și pomi înfloriți timid.

La colegiul Jean Renoir, de balustrada de la intrarea în clădite erau legate o sumedenie de trotinete (și un anunț mare îți amintea să închizi telefonul mobil). Vechea sirenă de la Renault Billancourt m-a făcut să iuțesc pasul ca să nu întârzii la prima întâlnirii a zilei (și mi-a adus aminte de Măgăoaia, sirena ce anunța schimburile la Uzinele Republica). Oprit la semafor, am avut nenorocul unui camion de gunoi. Tot fengșuiul adunat în parc a dispărut (și am început să simt și mirosul gazelor de eșapament).

Ziua a trecut cu prezentări, dezbateri (aprinse) și joacă cu hârtiuțe colorate. Seara s-a lăsat cu cer gri și ploaie fină. Cumpărăturile pentru cină le-am făcut la un Carrefour Bio.

A venit primăvara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu