miercuri, 28 aprilie 2010

Amintiri de Cipru

La câte un pahar de vorbă, amicii mă întreabă cum a fost în Cipru. Primul lucru care îmi vine în minte, alături de liniştea vieţii de zi cu zi, este marea încredere dintre oameni necunoscuţi.

Cu o gaură în cauciuc, am ajuns în service, un service unde nu mai fusesem niciodată. L-am schimbat şi, după aceea, cu maşina pe cric, mi-am dat seama că trebuie schimbat şi cel de pe partea cealaltă. Meşterul, după ce a căutat ceva prin magazie, l-a schimbat şi pe al doilea. Apoi, a început să desfacă prima roată. "Ce faci?" "Păi n-am mai găsit un cauciuc ca primul, şi nu e bine să mergi cu ele noi, diferite, pe roţile din faţă." "OK! Sper că-ţi merge cititorul de card bancar, căci n-am venit pregătit decât să plătesc unul." "E defect, dat treci mâine sau poimâine cu banii să plăteşti." "Să plătesc măcar unul." "Ce să ne mai încurcăm. Le plăteşti pe amîndouă când vii." Şi aşa a fost.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu