sâmbătă, 12 aprilie 2008

Montpellier


Spuneam că nu mai zbor  în week-end, dar diferenţa de bilet de avion (de 600 de euro, la jumătate), m-a făcut să plec din Bucureşti sâmbătă. Deşi comandat la 11:30, pentru 13:00, taxiul a ajuns cu jumătate de oră întârziere. (Nu o să mai apelez la serviciile Fly Taxi.) La 14:30 eram la aeroport. Formalităţi foarte rapide. Iar în sala de aşteptare, uitându-mă când ajunge avionul la Paris, surpriză: plecarea era la 15:15 şi nu la 15:45 cum credeam şi luasem în calcul. (Și așa am înțeles de ce la check-in nu mai era nimeni.)

Cele 3 ore de zbor până la Paris au trecut repede. A urmat o plimbare de aproape 45 de minute pentru schimbarea terminalului. Dacă la sosire, imensele holuri de trecere erau aproape pustii (doar pasagerii zborului nostru), la plecare, atmosferă de Gara de Nord: balamuc de nedescris. (Am zăpăcit-o pe negresa de la controlul de securitate: după ce i-am răspuns cu Oui şi Non la primele înrebări simple, la următoarea n-am înţeles ce vrea şi am dat-o pe engleză. A rămas efectiv blocată!) La decolare, pe spaţiile verzi dintre piste şi bretelele de acces, nesperiaţi de zgomoul asurzitor de motoare, mişunau veseli iepuraşi.

După altă oră de zbor, aeroportul Montpellier m-a întâmpinat la mal de Mediterană. După 8 luni, am salutat, în auriul apusului de soare, marea ce ne-a fost acasă pentru șapte ani.

Taxiul m-a dus repede la hotel. Un apartament (cu sufragerie, bucătărioară cu bar şi dormitor) mă va găzdui pentru următoarele 6 nopți.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu