sâmbătă, 15 iunie 2019

Nor Sky Casual Restaurant

Restaurantul merită vizitat o dată pentru a admira panorama orașului. E de ajuns. Mâncarea a fost bună, prețurile pe măsură, servirea normală (cu nimic deosebită față de multe alte restaurante).

Un restaurant bun, față de unul prost, se diferențiază prin prezentarea și gustul mâncării. Un restaurant excelent se diferențiază de unul bun prin cum știe să reacționeze la situațiile neprevăzute. Lumina de deasupra mesei a clipit deranjant aproape tot timpul. Am încercat de două ori să fie găsită o soluție (închiderea luminii de la masă, deșurubarea becului 😊), dar răspunsul a venit de fiecare dată pe un ton agasat-plictisit: Nu pot face nimic. E de la alimentarea clădirii. La sfârșit am spus că o să plătesc cu cardul, însă, când a venit nota de plată, am constatat că nu am niciun card la mine. Nu se poate cu cash acum că deja am făcut nu-am-înțeles-ce. Noroc că unul dintre invitați avea card.

Cum spuneam: am admirat panorama orașului; altă vizită nu mai are rost.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu