duminică, 21 august 2016

La drum: Topola - Ostrov - Bucureşti

La 11:45 am placat la drum. Contând pe un trafic aglomerat pe Autostrada Soarelui (A2) am ales ca rută de întoarcere Dobrich - Silistra - Călăraşi - Olteniţa - Bucureşti. Cu câteva excepţii (ieşirea din Dobrich, Olteniţa, în apropiere de Bucureşti), drumul e foarte bun. Şi liber. (La bulgari, toate localităţile prin care am trecut păreau locuri pustii. Satele româneşti au fost mult mai animate.)

Am alimentat în Silistra (chiar înainte de vamă): 1,93 leva/litru (benzină 95). La vamă funcționau doar două benzi (una e în reparaţii) și am avut nenorocul a câtorva TIR-uri. Am avut nevoie de 45 de minute să trecem. (Pe bac m-am uitat pe https://www.politiadefrontiera.ro/ro/traficonline/.  Era marcată așteptarea de 40 de minute, fiind, la acea oră, cea mai aglomerată vamă din Dobrogea.) După alte 45 de minute eram pe malul celălalt al Dunării (35 de lei traversarea). Am oprit imediat pentru masă la Baden. (Şi a mai trecut o oră.) După 270 de km. şi aproape 7 ore eram acasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu