Dialogul a început cu: Pe 5 ianuarie am făcut o cerere de trecere a numărului de telefon 07samd pe Prepaid şi mi s-a promis că se va întâmpla la următoarea dată de facturare (19 ianuarie). Fiind plecat din ţară nu am putut urmări ceea ce se întâmplă şi am avut surpriza ca pe factura din 22 ianuarie să apară abonamentul pe încă o lună pentru numărul specificat. Solicit trecerea imediată a acestuia pe Prepaid.
Raspuns referinta 586527: Referitor la mesajul primit, va confirm faptul ca pentru numarul 07sams contractul de abonament se va inchide incepand cu data de 19 februarie 2013. De asemenea, consider util sa precizez faptul ca, in urma solicitarii dumneavoastra, numarul va fi pastrat pe cartela reincarcabila.
Remarc: Cererea de trecere pe cartelă reîncărcabilă am făcut-o pentru 19 ianuarie şi nu 19 februarie. Din cauza dezinteresului colegilor tăi care au preluat iniţial cazul, sunt obligat acum să plătesc o lună pentru un abonament de care nu am nevoie. Ceea ce solicit este trecerea imediată pe cartelă reîncărcabilă, cu un credit iniţial echivalent cu costul abonamentului plătit în avans. Aştept un răspuns în următoarele două zile. În funcţie de răspuns voi decide dacă nu este mai bine să portez numărul în altă reţea.
Raspuns referinta 588915: Referitor la mesajul primit, va confirm faptul ca pentru numarul 07samd, contractul de abonament se va inchide incepand cu data de 19 februarie 2013. Totodata, potrivit articolului 1.17 alineatul 1 din contractul de abonament "contractul poate inceta in cursul perioadei minime contractuale printr-o notificare cu cel putin 30 zile calendaristice inainte de data la care se doreste ca denuntarea sa devina efectiva si cu plata unei sume reprezentand valoarea abonamentului inmultit cu numarul de luni ramase pana la expirarea perioadei minime contractuale". Astfel, solicitarea de denuntare a contractului a fost inregistrata in data de 5 ianuarie 2013, insa, cum un abonament poate fi reziliat doar de la data de facturare, respectiv 19 in cazul contului dumneavoastra, prima data stabilita pentru inchiderea numarului poate fi doar 19 februarie 2013 , conform conditiilor contractuale specificate mai sus.
Întreb: Îmi poţi explica, te rog, ce legătură are are articolul 1.17 referitor la "contractul poate inceta in cursul perioadei minime contractuale" cu cazul semnalat? Pentru numărul în cauză perioada minimă contractuală a expirat în aprilie 2011.
Raspuns referinta 588942: Referitor la mesajul dumneavoasta, in urma verificarilor efectuate, permiteti-mi sa precizez faptul ca perioada contractuala pentru abonamentul cu numarul 07samd s-a incheiat in luna aprilie 2012, ca urmare a prelungirilor contractuale efectuate in cadrul acestui contract pe parcursul perioadei de activitate a abonamentului.
Fără alte comentarii.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu